Tehnici de colectare a informatiilor. Jurnalism. Relatii publice. Intelligence 42 LEI info Autor: Lucian - Vasile Szabo
Depistarea impostorilor virtuali. Cum sa-i dezarmezi pe mincinosii, infractorii si agresorii care pandesc pe internet 7 LEI info Autori: Tyler Cohen Wood, Ianina Marinescu
Pauza de publicitate. Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste 71 LEI info Autor: Liviu David
Harap alb continua... in banda desenata - Catalina Velicu 27 LEI info Unul dintre meritele incontestabile ale studiului ei este acela ca ne demonstreaza ca BD e o arta complexa, dar si ca "viata cotidiana este impletita,
Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic - Gheorghita Dinu 35 LEI info Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic. Un model cultural si organizatoric Esenta unei comunicari optime - in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obtinerea
Educatia digitala - Ciprian Ceobanu, Constantin Cucos, Olimpius Istrate, Ion-Ovidiu Panisoara 65 LEI info
Mediamorfoze 4 - Catalin Negoita 49 LEI info Mediamorfoze IV. Si presa a creat Romania Acest volum scoate in evidenta modul in care presa si-a adus aportul, prin argumentele prezentate opiniei publice, la
Comunicare interpersonala - Irena Chiru 27 LEI info Aceasta carte este un instrument de lucru care sa confere pragmatism imperativului deseori formulat in manualele dedicate analizei de intelligence: sa fii creativ, sa fii
Expresivitate publicitara - Costin Popescu 43 LEI info Destinata celor studiosi - cercetatori, studenti, pasionati de expresivitate oricare i-ar fi domeniul de manifestare -, cartea invita cititorul spre o intelegere proprie a fenomenului
Brandul de oras ca vector al brandului de tara - Gabriela V. Popescu 39 LEI info Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu - Capitala Europeana a Culturii Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig
Business Storytelling: Branduri si povesti 33 LEI info Business storytelling: branduri si povesti. Editor: Florina Pinzaru Cuprins: 1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling de Florina Pinzaru Brand management si provocari /
Current trends in international public relations - Adela Rogojinaru, Sue Wolstenholme 40 LEI info Editie in limba engleza EUPRERA congresses happen because there is a fine and energetic group of nearly 700 academic and practitioner members, coming from every
Cand comunicarea publica scrie istoria - Marius Pascan 46 LEI info Volumul se remarca, in ansamblu, prin larga paleta de subiecte si tematizari abordate, prin criticile virulente la adresa decidentilor politici si prin trimiterile subtile la
Anatomia cenzurii. Comunizarea presei din Romania 1944-1947 - Mihaela Teodor 63 LEI info Anatomia cenzurii. Comunizarea presei din Romania 1944-1947 - Monografie Aceste normative, cu un caracter general, au complicat si mai mult procesul de cenzurare, dand frecvent
Cartea Comunicatorului Perfect - Marian Alexandrescu, Ion Stefan 43 LEI info Toti avem mare nevoie sa cumunicam. Daca nu am avea, nu am putea comunica? c and nu putem sa comunicam, vom face o negociere. Glumesc!
Fictiuni politice in societatea globalizata - Horea George Bacanu 45 LEI info Fictiuni politice in societatea globalizata. Studii de caz pentru un glosar al fictiunii politice contemporane Studiile de caz ce constituie componenta aplicativa a acestei lucrari
Profesia de relationist - Bernard Dagenais 9 LEI info Orice intreprindere, organism sau persoana care vrea sa prospere trebuie sa stie sa se puna in valoare, sa se faca acceptata, sa se impuna si
Mass media din Romania dupa 30 de ani - Marian Petcu 67 LEI info Omagiem cei 30 de ani de jurnalism postcomunist prin acest volum, in care am reunit 28 de studii si cercetari. In acest mod acoperim o
Pauza de publicitate - Liviu David 110 LEI info Pauza de publicitare. Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste Liviu David e unul dintre cei mai experimentati oameni de publicitate din
Mediamorfoze 3 - Catalin Negoita 49 LEI info Mediamorfoze III. Jurnalisti si scriitori in transeele Marelui Razboi Acest volum isi propune sa scoata in evidenta modul in care manuitorii condeiului s-au aliniat la
Problemele publice. O perspectiva comunicationala - Malina Ciocea 25 LEI info Cartea Problemele publice. O perspectiva comunicationala exploreaza istoria unui concept, problema publica, in diverse traditii analitice. Miza secundara a lucrarii este de a propune o
Branduri in conversatii - Corina Buzoianu, Monica Bira, Roberta Raducu, Ligia Stroe 24 LEI info Branduri in conversatii. Instrumente de monitorizare si analiza pentru relatiile publice online Ne-am propus ca textul acestei carti sa fie o discutie sistematica, asezata, atat
Dictionar de tehnici creative - Gheorghe Onut 50 LEI info Dictionarul de tehnici creative este editia a doua la Masina de idei, titlul sub care a aparut acum zece ani. Motivele reeditarii sunt cat se
Mediamorfoze 6. Jurnalism in zone de conflict - Catalin Negoita 55 LEI info Prezentul volum isi propune sa analizeze un domeniu al jurnalismului, cu certitudine, cel mai incarcat de provocari, dar si cel mai periculos. Vorbim despre zonele
Povestile publicitare. De la inspiratie la strategie - Madalina Moraru 35 LEI info In cautarea unui fel de a vorbi despre sine cat mai deplin, care sa ingemaneze puterea cuvantului cu pasiunea, Madalina Moraru a ales calea acestei
Strategii De Comunicare Eficienta - Mircea Agabrian 42 LEI info Din cuprins: &loz Ce este comunicarea? &loz Comunicarea in grup &loz Comunicarea de masa &loz Analiza mesajelor comunicarii &loz Sa scriem si sa vorbim corect
Mass-media, modernitate tendentiala si europenizare in era internetului - Constantin Schifirnet 22 LEI info Volumul include studii de exegeza si cercetari proprii despre fenomene si procese din societatea romaneasca - modernizarea, modernitatea si europenizarea -, explicate prin studiul mijloacelor
Identitatea PR-ului contemporan - Elena Prodan 39 LEI info Identitatea PR-ului contemporan. Dinamica reprezentarilor profesionale ale specialistilor in relatii publice Lucrarea evidentiaza complexitatea profesiilor din domeniul relatiilor publice. Profesionistul in acest domeniu trebuie sa
Brief - Sorin Tranca 37 LEI info Brief. 99 de chestii pe care as fi vrut sa le stiu cand am intrat in publicitate 9 secrete ale muncii de creatie, dupa Sorin
Discursul intelectualilor romani dupa 1989 - Camelia Cusnir 47 LEI info "Concluziile cercetarii lasa deschisa intrebarea privind o aparenta criza a intelectualilor, una in plus printre numeroasele crize diagnosticate in decursul timpului. Autoarea sugereaza ca aceasta
Tendinte in PR si publicitate - Delia Balaban, Mirela Abrudan 25 LEI info Volumul de fata este rezultatul unui efort colectiv de a oferi instrumente noi utilizate in publicitate si relatii publice. Autorii prezinta temele propuse din perspectiva
Product placement: Un alter ego al publicitatii - Bianca Bina 43 LEI info Product placement: Un alter ego al publicitatii. ABC-ul plasarii de produse in filme si seriale de televiziune Desi e stabilit faptul ca product placement-ul are
O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica 52 LEI info Teza de doctorat, O abordare pragmatica a campaniilor sociale , a autoarei Balica Raluca-Stefania, este o contributie in stiintele comunicarii, oferind un cadru conceptual a
Relatiile publice. Evolutie si perspective - Remus Pricopie 25 LEI info Cartea de fata apartine, in mod evident, categoriei nobile a lucrarilor academice de sinteza si de anvergura enciclopedica asupra unui domeniu fundamental al comunicarii cel
Cultura media. Perspective retorice - Daniel Ciurel 45 LEI info Volumul isi asuma doua obiective: promovarea criticismului retoric in domeniul cercetarii caltitative in stiintele comunicarii si promovarea educatiei media in Romania. Se intelege ca a
Mediamorfoze 5 - Catalin Negoita 57 LEI info Mediamorfoze V. Reflectare, (de)formare si fake-news in spatiul mediatic si cultural Un volum coordonat de Catalin Negoita. Revolutia digitala a adus cu ea o "dezordine
In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania - Bogdan Teodorescu, Nicolae-Sorin Dragan 53 LEI info In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania Fiintele supranaturale, in general periculoase, care populau imaginarul folcloric european puteau fi rapuse cu ajutorul unui
The Concentration of Media Ownership in Romania - Adina Baya 17 LEI info The Concentration of Media Ownership in Romania. Supporting or challenging pluralism and media freedom? Increased debate has been developed in recent years on how the
Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media - Delia Cristina Balaban 28 LEI info Publicitatea online, cu precadere publicitatea prin social media, reprezinta o parte semnificativa a comunicarii persuasive contemporane. Prin intermediul publicitatii programatice s-a atins un grad de
Despre televiziune. Scrieri 1956-2015 - Umberto Eco 52 LEI info Volumul editat de Gianfranco Marrone reuneste texte pe care Umberto Eco le-a dedicat televiziunii, limbajului ei, formelor de comunicare la care apeleaza, imaginarului pe care
Reducere 1 LEI Comunicarea. Repere fundamentale - Mihai Dinu 5% 20 LEI 19 LEI info La un deceniu de la prima sa aparitie, cartea profesoruluiMihai Dinu, devenitatitlu de referintain literatura romaneasca a domeniului si manual universitar ale carui tiraje succesive
Livrare gratuitaReducere 9 LEI Relatii publice. Strategii si tactici - Dennis L. Wilcox 5% 191 LEI 182 LEI info
Reducere 3 LEI Toti marketerii sunt mincinosi - Seth Godin 7% 45 LEI 42 LEI info Toti marketerii sunt mincinosi. Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica Ce altceva este publicitatea, daca nu efortul de a vinde ceva cu
Reducere 4 LEI Comunicare si etica in domeniul tehnico-militar - Daniela Moldoveanu 13% 32 LEI 28 LEI info Fiinta umana si, implicit, lumea au evoluat odata cu evolutia formelor comunicarii si a limbajului, cu dezvoltarea limbii, vorbirii si, mai ales, a scrierii. Consemnarea
Reducere 8 LEI Eticheta si protocol. Buna-cuviinta: comunicare scrisa si verbala - Volumul I 32% 25 LEI 17 LEI info Primul volumul din seria „Eticheta si protocol” trateaza un subiect pe care fiecare dintre noi doreste sa il stapaneasca, indiferent de mediul din care provenim,
Reducere 8 LEI Eticheta si protocol. Volumul III Santajabil cu si fara voie: comunicare subliminala 32% 25 LEI 17 LEI info Topicul ultimului volum din seria „Etichetă și protocol” aduce în discuție comunicarea subliminală, sub umbrela căreia sunt prezentate o serie de elemente prin care aceasta
Reducere 7 LEI Eticheta si protocol. Masa e servita: comunicare nonverbala - Volumul II 34% 21 LEI 14 LEI info Cel de-al doilea volum din seria „Eticheta si protocol” ne atrage atentia asupra faptului că nu contează doar ceea transmitem direct, ci si ceea ce
Reducere 20 LEI Comunicarea defectuoasa 40% 50 LEI 30 LEI info Indiferent de domeniul in care lucram, toti trebuie sa stim cum sa comunicam eficient. Aceasta carte ne deschide ochii asupra lucrurilor care ne ingreuneaza uneori
Comunicarea politica prin social media si reactiile publicului 33 LEI info Sistemele de comunicare politice au cunoscut o schimbare radicala a mecanismelor de functionare, odata cu dezvoltarea internetului, in general, si a Social Media, in particular.
Networking pentru cei care detesta sa faca networking 38 LEI info Ce este networkingul, de fapt?Networkingul este arta de a-ti constitui o retea de relatii profesionale si de a le mentine in scopul obtinerii unor rezultate
Tendinte actuale in campaniile de relatii publice 25 LEI info Cuprins: Definitii si caracteristici ale campaniilor de relatii publice • Campaniile de relatii publice in functie de actorii sociali: campaniile comerciale, campaniile politice • Campaniile
În aşteptarea Europei şi după? Transformările discursului jurnalistic în România europeană 30 LEI info Penduland intre intoarcerea in trecut si prospectiva, prezentul perpetuu al aderarii la Uniunea Europeana temporizeaza reprezentarea discursiva a actualitatii. Inainte, in timpul si dupa sunt
Jurnalismul social 9 LEI info Cartea se adreseaza tinerilor jurnalisti care considera ca, dincolo de senzationalism, presa trebuie sa se concentreze asupra unor subiecte direct legate de viata de zi
Infruntarea finala 25 LEI info Lucrarea este fascinanta prin ritmul si respiratia textului, autoarea renuntand la concepte sau texte de justificare, lucrand direct cu materialul de studiu, intr-un demers chirurgical
Lucrez într-o casă de nebuni. Despre aşa-zisa normalitate a muncii la birou 47 LEI info Lucrez intr-o casa de nebuni – o carte-remediu pentru balamucul din birouri si firmePunctualitate, corectitudine, calitate, eficienta. Sunt cuvinte care alcatuiesc nimbul de glorie al
Presa scrisa 9 LEI info Cu un bun suport teoretic si notiuni explicate in contexte mai largi - economice, politice si istorice -, Presa scrisa abordeaza toate aspectele profesiei de jurnalist: sursele
Psihologia Fake News. Acceptarea, distribuirea și corectarea informațiilor false 59 LEI info Intenția de a induce in eroare este la fel de veche ca omenirea. Intr‑un climat contemporan in care faptele și informațiile false se amesteca și
Vaca mov 38 LEI info Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei
Strategii ale comunicării în cabinetul stomatologic 35 LEI info Esența unei comunicari optime – in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obținerea de reacții imediate, care pot fi valorizate practic in medii specializate
Creeaza-ti o prezenta personala puternica si credibila 23 LEI info Cum sa arati, sa vorbesti, sa gandesti si sa actionezi ca un lider - Creeaza-ti o prezenta personala puternica si credibila. Prezenta personala” este greu
Fabrica de doctorate 29 LEI info In Romania, de la doar 1500 de titluri de doctor in științe acordate timp de aproape o suta de ani (1900–1990), s-a ajuns la 67000
Mass-media, religie, spațiu public 39 LEI info Mass-media, religie, spațiu public prezinta harta unui domeniu, fiind o sinteza savanta, dar accesibila a dialogului contemporan dintre religie și instituțiile postmodernitații (mass-media, industriile culturale, Internet,
Cum se scrie în publicitate 22 LEI info „Elementul cel mai important in scrierea reclamelor de succes este produsul insusi. Magia sta in produs.“ (William Bernbach)„Noi cautam de fiecare data povestea produsului, acel
Istoriile mass-mediei. De la semnalele cu fum la rețelele de socializare și dincolo de ele 54 LEI info „Dintotdeauna, omul are nevoie sa știe ce il amenința, ce le dauneaza celorlalți sau ce ii ajuta. Si multa vreme doar o mana de oameni
Analiza discursului. Ipoteze și ipostaze 33 LEI info ”O lucrare riguroasa și bine documentata, acoperind principalele concepte și abordari ale analizei discursului și forme actuale ale discursului precum publicitatea, mass-media și discursul științific”
Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media 29 LEI info „Publicitatea online, cu precadere publicitatea prin social media, reprezinta o parte semnificativa a comunicarii persuasive contemporane. Prin intermediul publicitații programatice s-a atins un grad de eficiența
Ne facem bine. O antologie de fapte extraordinare văzute și vorbite la „România, te iubesc!“ 45 LEI info Cuvant inainte de Cristian LeonteEste o carte pe care o deschidem cu optimism, ne-o dorim inspirație pentru cei care iși doresc sa faca binele și
Deontologia comunicarii publice 31 LEI info „Multi cred ca o carte dedicata deontologiei profesiilor din campul comunicarii este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arata totala indiferenta a celor mai
Economia mass-media 31 LEI info O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni
Un adevăr neplăcut. Facebook și lupta pentru dominație 44 LEI info Bestseller The New York Times, in curs de ecranizare de catre HBO intr-un serial cu Claire Foy in rol principal Cartea anului 2021 – Fortune, Foreign Affairs,
Ecografii ale televiziunii. Interviuri filmate 24 LEI info Hegel avea dreptate sa indemne filosoful vremii sale la lectura zilnica a ziarelor. Astazi, aceeasi responsabilitate reclama ca acesta sa invete cum se fac si
Imperiul Comunicării. Corp, imagine şi relaţionare 24 LEI info Ca o multime de oameni sa fie adusa la a gindi in mod coerent si unitar realul prezent – acesta e un fapt “filosofic” mult
Jurnalistul universal 9 LEI info Jurnalismul de calitate presupune obiective universale si dobindirea unor abilitati care sa le permita ziaristilor sa stapineasca un domeniu in care proprietatea, tehnologia si informatiile
Să înţelegem media. Extensiile omului 37 LEI info Noile mijloace media fac sa dispara centrele de putere stabilite, de pretutindeni, odata cu presupunerile noastre fundamentale.Intr-un stil rapid, animat, debordand de eruditie si satira,
Cultul secretului. Mecanismele cenzurii in presa comunista 28 LEI info Cultul secretului isi centreaza analiza asupra controlului privit ca sistem plurivalent de metode si practici de supraveghere. Pe baza unor documente aflate la Arhivele Nationale Istorice
Statul paralel 37 LEI info „Cand se vorbește despre «Statul paralel», sunt intr-o dilema conceptuala, caci nu știu la cine sau la ce anume se refera. Dar este cert ca
TV în Estul Sălbatic. 30 de ani în 10 dialoguri 36 LEI info O carte unica in peisajul editorial romanesc prin valoarea sa documentara, o carte de “radacini”, cu interlocutori-premium care dezvaluie din culisele fabricii de conținuturi de
Despre televiziune 54 LEI info Volumul editat de Gianfranco Marrone reunește texte pe care Umberto Eco le-a dedicat televiziunii, limbajului ei, formelor de comunicare la care apeleaza, imaginarului pe care
Fake news, hateri și cyberbullying 56 LEI info Fake news este o carte alcatuita dupa regulile nescrise ale publicațiilor online ale momentului. Toate capitolele confrunta și explica fenomene digitale din sfera știrilor false sau