Carti Comunicare

107 produse

PR politic

PR politic

25 LEI info

Autor: Flaviu Calin Rus

Manual de campanie electorala - Elemente de New Media

Manual de campanie electorala - Elemente de New Media

50 LEI info

Autor: Marius Ghilezan

Tehnici de colectare a informatiilor. Jurnalism. Relatii publice. Intelligence

Tehnici de colectare a informatiilor. Jurnalism. Relatii publice. Intelligence

42 LEI info

Autor: Lucian - Vasile Szabo

Depistarea impostorilor virtuali. Cum sa-i dezarmezi pe mincinosii, infractorii si agresorii care pandesc pe internet

Depistarea impostorilor virtuali. Cum sa-i dezarmezi pe mincinosii, infractorii si agresorii care pandesc pe internet

7 LEI info

Autori: Tyler Cohen Wood, Ianina Marinescu

Copiii erei digitale

Copiii erei digitale

21 LEI info

Autor: Dr. Martin L. Kutscher

Curs practic de comunicare orala ed. a II-a

Curs practic de comunicare orala ed. a II-a

39 LEI info

Autor: Gabriel Bardasan

Pauza de publicitate. Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste

Pauza de publicitate. Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste

71 LEI info

Autor: Liviu David

Harap alb continua... in banda desenata - Catalina Velicu

Harap alb continua... in banda desenata - Catalina Velicu

27 LEI info

Unul dintre meritele incontestabile ale studiului ei este acela ca ne demonstreaza ca BD e o arta complexa, dar si ca "
viata cotidiana este impletita,

Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic - Gheorghita Dinu

Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic - Gheorghita Dinu

35 LEI info

Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic. Un model cultural si organizatoric Esenta unei comunicari optime - in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obtinerea

Educatia digitala - Ciprian Ceobanu, Constantin Cucos, Olimpius Istrate, Ion-Ovidiu Panisoara

Educatia digitala - Ciprian Ceobanu, Constantin Cucos, Olimpius Istrate, Ion-Ovidiu Panisoara

65 LEI info

Mediamorfoze 4 - Catalin Negoita

Mediamorfoze 4 - Catalin Negoita

49 LEI info

Mediamorfoze IV. Si presa a creat Romania Acest volum scoate in evidenta modul in care presa si-a adus aportul, prin argumentele prezentate opiniei publice, la

Comunicare interpersonala - Irena Chiru

Comunicare interpersonala - Irena Chiru

27 LEI info

Aceasta carte este un instrument de lucru care sa confere pragmatism imperativului deseori formulat in manualele dedicate analizei de intelligence: sa fii creativ, sa fii

Expresivitate publicitara - Costin Popescu

Expresivitate publicitara - Costin Popescu

43 LEI info

Destinata celor studiosi - cercetatori, studenti, pasionati de expresivitate oricare i-ar fi domeniul de manifestare -, cartea invita cititorul spre o intelegere proprie a fenomenului

Brandul de oras ca vector al brandului de tara - Gabriela V. Popescu

Brandul de oras ca vector al brandului de tara - Gabriela V. Popescu

39 LEI info

Brandul de oras ca vector al brandului de tara. Sibiu - Capitala Europeana a Culturii Cel care parcurge volumul de fata va avea un castig

Business Storytelling: Branduri si povesti

Business Storytelling: Branduri si povesti

33 LEI info

Business storytelling: branduri si povesti. Editor: Florina Pinzaru Cuprins: 1. Brand management: intre cultura continutului si storytelling de Florina Pinzaru Brand management si provocari /

Current trends in international public relations - Adela Rogojinaru, Sue Wolstenholme

Current trends in international public relations - Adela Rogojinaru, Sue Wolstenholme

40 LEI info

Editie in limba engleza EUPRERA congresses happen because there is a fine and energetic group of nearly 700 academic and practitioner members, coming from every

Cand comunicarea publica scrie istoria - Marius Pascan

Cand comunicarea publica scrie istoria - Marius Pascan

46 LEI info

Volumul se remarca, in ansamblu, prin larga paleta de subiecte si tematizari abordate, prin criticile virulente la adresa decidentilor politici si prin trimiterile subtile la

Anatomia cenzurii. Comunizarea presei din Romania 1944-1947 - Mihaela Teodor

Anatomia cenzurii. Comunizarea presei din Romania 1944-1947 - Mihaela Teodor

63 LEI info

Anatomia cenzurii. Comunizarea presei din Romania 1944-1947 - Monografie Aceste normative, cu un caracter general, au complicat si mai mult procesul de cenzurare, dand frecvent

Cartea Comunicatorului Perfect - Marian Alexandrescu, Ion Stefan

Cartea Comunicatorului Perfect - Marian Alexandrescu, Ion Stefan

43 LEI info

Toti avem mare nevoie sa cumunicam. Daca nu am avea, nu am putea comunica? c and nu putem sa comunicam, vom face o negociere. Glumesc!

Fictiuni politice in societatea globalizata - Horea George Bacanu

Fictiuni politice in societatea globalizata - Horea George Bacanu

45 LEI info

Fictiuni politice in societatea globalizata. Studii de caz pentru un glosar al fictiunii politice contemporane Studiile de caz ce constituie componenta aplicativa a acestei lucrari

Profesia de relationist - Bernard Dagenais

Profesia de relationist - Bernard Dagenais

9 LEI info

Orice intreprindere, organism sau persoana care vrea sa prospere trebuie sa stie sa se puna in valoare, sa se faca acceptata, sa se impuna si

Mass media din Romania dupa 30 de ani - Marian Petcu

Mass media din Romania dupa 30 de ani - Marian Petcu

67 LEI info

Omagiem cei 30 de ani de jurnalism postcomunist prin acest volum, in care am reunit 28 de studii si cercetari. In acest mod acoperim o

Pauza de publicitate - Liviu David

Pauza de publicitate - Liviu David

110 LEI info

Pauza de publicitare. Cum sa gandesti reclame intr-o lume care nu le iubeste Liviu David e unul dintre cei mai experimentati oameni de publicitate din

Mediamorfoze 3 - Catalin Negoita

Mediamorfoze 3 - Catalin Negoita

49 LEI info

Mediamorfoze III. Jurnalisti si scriitori in transeele Marelui Razboi Acest volum isi propune sa scoata in evidenta modul in care manuitorii condeiului s-au aliniat la

Problemele publice. O perspectiva comunicationala - Malina Ciocea

Problemele publice. O perspectiva comunicationala - Malina Ciocea

25 LEI info

Cartea Problemele publice. O perspectiva comunicationala exploreaza istoria unui concept, problema publica, in diverse traditii analitice. Miza secundara a lucrarii este de a propune o

Branduri in conversatii - Corina Buzoianu, Monica Bira, Roberta Raducu, Ligia Stroe

Branduri in conversatii - Corina Buzoianu, Monica Bira, Roberta Raducu, Ligia Stroe

24 LEI info

Branduri in conversatii. Instrumente de monitorizare si analiza pentru relatiile publice online Ne-am propus ca textul acestei carti sa fie o discutie sistematica, asezata, atat

Dictionar de tehnici creative - Gheorghe Onut

Dictionar de tehnici creative - Gheorghe Onut

50 LEI info

Dictionarul de tehnici creative este editia a doua la Masina de idei, titlul sub care a aparut acum zece ani. Motivele reeditarii sunt cat se

Mediamorfoze 6. Jurnalism in zone de conflict - Catalin Negoita

Mediamorfoze 6. Jurnalism in zone de conflict - Catalin Negoita

55 LEI info

Prezentul volum isi propune sa analizeze un domeniu al jurnalismului, cu certitudine, cel mai incarcat de provocari, dar si cel mai periculos. Vorbim despre zonele

Povestile publicitare. De la inspiratie la strategie - Madalina Moraru

Povestile publicitare. De la inspiratie la strategie - Madalina Moraru

35 LEI info

In cautarea unui fel de a vorbi despre sine cat mai deplin, care sa ingemaneze puterea cuvantului cu pasiunea, Madalina Moraru a ales calea acestei

Strategii De Comunicare Eficienta - Mircea Agabrian

Strategii De Comunicare Eficienta - Mircea Agabrian

42 LEI info

Din cuprins: &loz
Ce este comunicarea?
&loz
Comunicarea in grup
&loz
Comunicarea de masa
&loz
Analiza mesajelor comunicarii
&loz
Sa scriem si sa vorbim corect

Mass-media, modernitate tendentiala si europenizare in era internetului - Constantin Schifirnet

Mass-media, modernitate tendentiala si europenizare in era internetului - Constantin Schifirnet

22 LEI info

Volumul include studii de exegeza si cercetari proprii despre fenomene si procese din societatea romaneasca - modernizarea, modernitatea si europenizarea -, explicate prin studiul mijloacelor

Identitatea PR-ului contemporan - Elena Prodan

Identitatea PR-ului contemporan - Elena Prodan

39 LEI info

Identitatea PR-ului contemporan. Dinamica reprezentarilor profesionale ale specialistilor in relatii publice Lucrarea evidentiaza complexitatea profesiilor din domeniul relatiilor publice. Profesionistul in acest domeniu trebuie sa

Brief - Sorin Tranca

Brief - Sorin Tranca

37 LEI info

Brief. 99 de chestii pe care as fi vrut sa le stiu cand am intrat in publicitate 9 secrete ale muncii de creatie, dupa Sorin

Discursul intelectualilor romani dupa 1989 - Camelia Cusnir

Discursul intelectualilor romani dupa 1989 - Camelia Cusnir

47 LEI info

"
Concluziile cercetarii lasa deschisa intrebarea privind o aparenta criza a intelectualilor, una in plus printre numeroasele crize diagnosticate in decursul timpului. Autoarea sugereaza ca aceasta

Pr trend. societate si comunicare - Delia Cristina Balaba, Ioan Hosu

Pr trend. societate si comunicare - Delia Cristina Balaba, Ioan Hosu

40 LEI info

Tendinte in PR si publicitate - Delia Balaban, Mirela Abrudan

Tendinte in PR si publicitate - Delia Balaban, Mirela Abrudan

25 LEI info

Volumul de fata este rezultatul unui efort colectiv de a oferi instrumente noi utilizate in publicitate si relatii publice. Autorii prezinta temele propuse din perspectiva

Product placement: Un alter ego al publicitatii - Bianca Bina

Product placement: Un alter ego al publicitatii - Bianca Bina

43 LEI info

Product placement: Un alter ego al publicitatii. ABC-ul plasarii de produse in filme si seriale de televiziune Desi e stabilit faptul ca product placement-ul are

O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica

O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica

52 LEI info

Teza de doctorat, O abordare pragmatica a campaniilor sociale , a autoarei Balica Raluca-Stefania, este o contributie in stiintele comunicarii, oferind un cadru conceptual a

Relatiile publice. Evolutie si perspective - Remus Pricopie

Relatiile publice. Evolutie si perspective - Remus Pricopie

25 LEI info

Cartea de fata apartine, in mod evident, categoriei nobile a lucrarilor academice de sinteza si de anvergura enciclopedica asupra unui domeniu fundamental al comunicarii cel

Cultura media. Perspective retorice - Daniel Ciurel

Cultura media. Perspective retorice - Daniel Ciurel

45 LEI info

Volumul isi asuma doua obiective: promovarea criticismului retoric in domeniul cercetarii caltitative in stiintele comunicarii si promovarea educatiei media in Romania. Se intelege ca a

Mediamorfoze 5 - Catalin Negoita

Mediamorfoze 5 - Catalin Negoita

57 LEI info

Mediamorfoze V. Reflectare, (de)formare si fake-news in spatiul mediatic si cultural Un volum coordonat de Catalin Negoita. Revolutia digitala a adus cu ea o "
dezordine

In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania - Bogdan Teodorescu, Nicolae-Sorin Dragan

In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania - Bogdan Teodorescu, Nicolae-Sorin Dragan

53 LEI info

In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania Fiintele supranaturale, in general periculoase, care populau imaginarul folcloric european puteau fi rapuse cu ajutorul unui

The Concentration of Media Ownership in Romania - Adina Baya

The Concentration of Media Ownership in Romania - Adina Baya

17 LEI info

The Concentration of Media Ownership in Romania. Supporting or challenging pluralism and media freedom? Increased debate has been developed in recent years on how the

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media - Delia Cristina Balaban

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media - Delia Cristina Balaban

28 LEI info

Publicitatea online, cu precadere publicitatea prin social media, reprezinta o parte semnificativa a comunicarii persuasive contemporane. Prin intermediul publicitatii programatice s-a atins un grad de

Despre televiziune. Scrieri 1956-2015 - Umberto Eco

Despre televiziune. Scrieri 1956-2015 - Umberto Eco

52 LEI info

Volumul editat de Gianfranco Marrone reuneste texte pe care Umberto Eco le-a dedicat televiziunii, limbajului ei, formelor de comunicare la care apeleaza, imaginarului pe care

Comunicarea. Repere fundamentale - Mihai Dinu Reducere 1 LEI

Comunicarea. Repere fundamentale - Mihai Dinu

5% 20 LEI 19 LEI info

La un deceniu de la prima sa aparitie, cartea profesoruluiMihai Dinu, devenitatitlu de referintain literatura romaneasca a domeniului si manual universitar ale carui tiraje succesive

Relatii publice. Strategii si tactici - Dennis L. Wilcox Livrare gratuitaReducere 9 LEI

Relatii publice. Strategii si tactici - Dennis L. Wilcox

5% 191 LEI 182 LEI info

Toti marketerii sunt mincinosi - Seth Godin Reducere 3 LEI

Toti marketerii sunt mincinosi - Seth Godin

7% 45 LEI 42 LEI info

Toti marketerii sunt mincinosi. Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica Ce altceva este publicitatea, daca nu efortul de a vinde ceva cu

Comunicare si etica in domeniul tehnico-militar - Daniela Moldoveanu Reducere 4 LEI

Comunicare si etica in domeniul tehnico-militar - Daniela Moldoveanu

13% 32 LEI 28 LEI info

Fiinta umana si, implicit, lumea au evoluat odata cu evolutia formelor comunicarii si a limbajului, cu dezvoltarea limbii, vorbirii si, mai ales, a scrierii. Consemnarea

Eticheta si protocol. Buna-cuviinta: comunicare scrisa si verbala - Volumul I Reducere 8 LEI

Eticheta si protocol. Buna-cuviinta: comunicare scrisa si verbala - Volumul I

32% 25 LEI 17 LEI info

Primul volumul din seria „Eticheta si protocol” trateaza un subiect pe care fiecare dintre noi doreste sa il stapaneasca, indiferent de mediul din care provenim,

Eticheta si protocol. Volumul III Santajabil cu si fara voie: comunicare subliminala Reducere 8 LEI

Eticheta si protocol. Volumul III Santajabil cu si fara voie: comunicare subliminala

32% 25 LEI 17 LEI info

Topicul ultimului volum din seria „Etichetă și protocol” aduce în discuție comunicarea subliminală, sub umbrela căreia sunt prezentate o serie de elemente prin care aceasta

Eticheta si protocol. Masa e servita: comunicare nonverbala - Volumul II Reducere 7 LEI

Eticheta si protocol. Masa e servita: comunicare nonverbala - Volumul II

34% 21 LEI 14 LEI info

Cel de-al doilea volum din seria „Eticheta si protocol” ne atrage atentia asupra faptului că nu contează doar ceea transmitem direct, ci si ceea ce

Comunicarea defectuoasa Reducere 20 LEI

Comunicarea defectuoasa

40% 50 LEI 30 LEI info

Indiferent de domeniul in care lucram, toti trebuie sa stim cum sa comunicam eficient. Aceasta carte ne deschide ochii asupra lucrurilor care ne ingreuneaza uneori

Comunicarea politica prin social media si reactiile publicului

Comunicarea politica prin social media si reactiile publicului

33 LEI info

Sistemele de comunicare politice au cunoscut o schimbare radicala a mecanismelor de functionare, odata cu dezvoltarea internetului, in general, si a Social Media, in particular.

Networking pentru cei care detesta sa faca networking

Networking pentru cei care detesta sa faca networking

38 LEI info

Ce este networkingul, de fapt?Networkingul este arta de a-ti constitui o retea de relatii profesionale si de a le mentine in scopul obtinerii unor rezultate

Tendinte actuale in campaniile de relatii publice

Tendinte actuale in campaniile de relatii publice

25 LEI info

Cuprins: Definitii si caracteristici ale campaniilor de relatii publice • Campaniile de relatii publice in functie de actorii sociali: campaniile comerciale, campaniile politice • Campaniile

În aşteptarea Europei şi după? Transformările discursului jurnalistic în România europeană

În aşteptarea Europei şi după? Transformările discursului jurnalistic în România europeană

30 LEI info

Penduland intre intoarcerea in trecut si prospectiva, prezentul perpetuu al aderarii la Uniunea Europeana temporizeaza reprezentarea discursiva a actualitatii. Inainte, in timpul si dupa sunt

Jurnalismul social

Jurnalismul social

9 LEI info

Cartea se adreseaza tinerilor jurnalisti care considera ca, dincolo de senzationalism, presa trebuie sa se concentreze asupra unor subiecte direct legate de viata de zi

Infruntarea finala

Infruntarea finala

25 LEI info

Lucrarea este fascinanta prin ritmul si respiratia textului, autoarea renuntand la concepte sau texte de justificare, lucrand direct cu materialul de studiu, intr-un demers chirurgical

Lucrez într-o casă de nebuni. Despre aşa-zisa normalitate a muncii la birou

Lucrez într-o casă de nebuni. Despre aşa-zisa normalitate a muncii la birou

47 LEI info

Lucrez intr-o casa de nebuni – o carte-remediu pentru balamucul din birouri si firmePunctualitate, corectitudine, calitate, eficienta. Sunt cuvinte care alcatuiesc nimbul de glorie al

Presa scrisa

Presa scrisa

9 LEI info

Cu un bun suport teoretic si notiuni explicate in contexte mai largi - economice, politice si istorice -, Presa scrisa abordeaza toate aspectele profesiei de jurnalist: sursele

Psihologia Fake News. Acceptarea, distribuirea și corectarea informațiilor false

Psihologia Fake News. Acceptarea, distribuirea și corectarea informațiilor false

59 LEI info

Intenția de a induce in eroare este la fel de veche ca omenirea. Intr‑un climat contemporan in care faptele și informațiile false se amesteca și

Vaca mov

Vaca mov

38 LEI info

Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei

Strategii ale comunicării în cabinetul stomatologic

Strategii ale comunicării în cabinetul stomatologic

35 LEI info

Esența unei comunicari optime – in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obținerea de reacții imediate, care pot fi valorizate practic in medii specializate

Creeaza-ti o prezenta personala puternica si credibila

Creeaza-ti o prezenta personala puternica si credibila

23 LEI info

Cum sa arati, sa vorbesti, sa gandesti si sa actionezi ca un lider - Creeaza-ti o prezenta personala puternica si credibila. Prezenta personala” este greu

Fabrica de doctorate

Fabrica de doctorate

29 LEI info

In Romania, de la doar 1500 de titluri de doctor in științe acordate timp de aproape o suta de ani (1900–1990), s-a ajuns la 67000

Mass-media, religie, spațiu public

Mass-media, religie, spațiu public

39 LEI info

Mass-media, religie, spațiu public prezinta harta unui domeniu, fiind o sinteza savanta, dar accesibila a dialogului contemporan dintre religie și instituțiile postmodernitații (mass-media, industriile culturale, Internet,

Cum se scrie în publicitate

Cum se scrie în publicitate

22 LEI info

„Elementul cel mai important in scrierea reclamelor de succes este produsul insusi. Magia sta in produs.“ (William Bernbach)„Noi cautam de fiecare data povestea produsului, acel

Istoriile mass-mediei. De la semnalele cu fum la rețelele de socializare și dincolo de ele

Istoriile mass-mediei. De la semnalele cu fum la rețelele de socializare și dincolo de ele

54 LEI info

„Dintotdeauna, omul are nevoie sa știe ce il amenința, ce le dauneaza celorlalți sau ce ii ajuta. Si multa vreme doar o mana de oameni

Analiza discursului. Ipoteze și ipostaze

Analiza discursului. Ipoteze și ipostaze

33 LEI info

”O lucrare riguroasa și bine documentata, acoperind principalele concepte și abordari ale analizei discursului și forme actuale ale discursului precum publicitatea, mass-media și discursul științific”

Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media

Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media

29 LEI info

„Publicitatea online, cu precadere publicitatea prin social media, reprezinta o parte semnificativa a comunicarii persuasive contemporane. Prin intermediul publicitații programatice s-a atins un grad de eficiența

Ne facem bine. O antologie de fapte extraordinare văzute și vorbite la „România, te iubesc!“

Ne facem bine. O antologie de fapte extraordinare văzute și vorbite la „România, te iubesc!“

45 LEI info

Cuvant inainte de Cristian LeonteEste o carte pe care o deschidem cu optimism, ne-o dorim inspirație pentru cei care iși doresc sa faca binele și

Deontologia comunicarii publice

Deontologia comunicarii publice

31 LEI info

„Multi cred ca o carte dedicata deontologiei profesiilor din campul comunicarii este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arata totala indiferenta a celor mai

Economia mass-media

Economia mass-media

31 LEI info

O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni

Un adevăr neplăcut. Facebook și lupta pentru dominație

Un adevăr neplăcut. Facebook și lupta pentru dominație

44 LEI info

Bestseller The New York Times, in curs de ecranizare de catre HBO intr-un serial cu Claire Foy in rol principal Cartea anului 2021 – Fortune, Foreign Affairs,

Ecografii ale televiziunii. Interviuri filmate

Ecografii ale televiziunii. Interviuri filmate

24 LEI info

Hegel avea dreptate sa indemne filosoful vremii sale la lectura zilnica a ziarelor. Astazi, aceeasi responsabilitate reclama ca acesta sa invete cum se fac si

Imperiul Comunicării. Corp, imagine şi relaţionare

Imperiul Comunicării. Corp, imagine şi relaţionare

24 LEI info

Ca o multime de oameni sa fie adusa la a gindi in mod coerent si unitar realul prezent – acesta e un fapt “filosofic” mult

Jurnalistul universal

Jurnalistul universal

9 LEI info

Jurnalismul de calitate presupune obiective universale si dobindirea unor abilitati care sa le permita ziaristilor sa stapineasca un domeniu in care proprietatea, tehnologia si informatiile

Să înţelegem media. Extensiile omului

Să înţelegem media. Extensiile omului

37 LEI info

Noile mijloace media fac sa dispara centrele de putere stabilite, de pretutindeni, odata cu presupunerile noastre fundamentale.Intr-un stil rapid, animat, debordand de eruditie si satira,

Cultul secretului. Mecanismele cenzurii in presa comunista

Cultul secretului. Mecanismele cenzurii in presa comunista

28 LEI info

Cultul secretului isi centreaza analiza asupra controlului privit ca sistem plurivalent de metode si practici de supraveghere. Pe baza unor documente aflate la Arhivele Nationale Istorice

Statul paralel

Statul paralel

37 LEI info

„Cand se vorbește despre «Statul paralel», sunt intr-o dilema conceptuala, caci nu știu la cine sau la ce anume se refera. Dar este cert ca

TV în Estul Sălbatic. 30 de ani în 10 dialoguri

TV în Estul Sălbatic. 30 de ani în 10 dialoguri

36 LEI info

O carte unica in peisajul editorial romanesc prin valoarea sa documentara, o carte de “radacini”, cu interlocutori-premium care dezvaluie din culisele fabricii de conținuturi de

Despre televiziune

Despre televiziune

54 LEI info

Volumul editat de Gianfranco Marrone reunește texte pe care Umberto Eco le-a dedicat televiziunii, limbajului ei, formelor de comunicare la care apeleaza, imaginarului pe care

Fake news, hateri și cyberbullying

Fake news, hateri și cyberbullying

56 LEI info

Fake news este o carte alcatuita dupa regulile nescrise ale publicațiilor online ale momentului. Toate capitolele confrunta și explica fenomene digitale din sfera știrilor false sau