Carti Marketing si Comunicare

93 produse

Copiii erei digitale

Copiii erei digitale

30
19 LEI info
3.95/5

Autor: Dr. Martin L. Kutscher

Manual de campanie electorala - Elemente de New Media

Manual de campanie electorala - Elemente de New Media

33
149 LEI info
3.08/5

Autor: Marius Ghilezan

Ziarul local. Cum să scrii pentru publicaţia unei comunităţi

Ziarul local. Cum să scrii pentru publicaţia unei comunităţi

72
10 LEI info
4.11/5

Publicatiile adresate comunitatilor mici se afla la inceput de drum in Romania. Bazat pe cultura presei scrise americane, acest manual descrie principiile jurnalismului local. Pe

Totul la vedere. Televiziunea dupa Big Brother

Totul la vedere. Televiziunea dupa Big Brother

59
9 LEI info
4.09/5

Studiul de fata se adreseaza tuturor celor interesati de fenomenul mediatic complex al show-ului de televiziune si de consecintele acestuia asupra demersului jurnalistic, a obisnuintelor

Tehnici de vanzare eficiente

Tehnici de vanzare eficiente

61
9 LEI info
4.07/5

Nu ati inteles corect nevoile clientului, nu v-ati argumentat inspirat oferta, ati fost prea nesigur sau prea increzator, n-ati stiut cind sa cedati si cind

Jurnalistul universal

Jurnalistul universal

52
9 LEI info
4.07/5

Jurnalismul de calitate presupune obiective universale si dobindirea unor abilitati care sa le permita ziaristilor sa stapineasca un domeniu in care proprietatea, tehnologia si informatiile

Jurnalismul social

Jurnalismul social

51
9 LEI info
4.07/5

Cartea se adreseaza tinerilor jurnalisti care considera ca, dincolo de senzationalism, presa trebuie sa se concentreze asupra unor subiecte direct legate de viata de zi

Cuvintele, incotro? Lingvistica pentru toate televiziunile

Cuvintele, incotro? Lingvistica pentru toate televiziunile

45
9 LEI info
4.05/5

„Profesorul Stelian Dumistracel este un mare lingvist care si-a asumat, parca dintotdeauna, rolul de reper moral si profesional, pe care si-l exercita cu umor si

Fundamentele Marketingului

Fundamentele Marketingului

52
9 LEI info
4.05/5

Veti face cunostinta cu teme, obiective si strategii proprii marketingului, totodata veti afla notiuni de baza privind studiul de marketing. Un marketing de succes necesita

Intoarcere in laboratorul romanesc. Mass-media dupa 1989

Intoarcere in laboratorul romanesc. Mass-media dupa 1989

27
3 LEI info
4.05/5

Reputat specialist, autorul volumului pune sub lupa mass-media din Romania postdecembrista. Noua presa s-a construit pe organismul inca viu al epocii care s-a incheiat in

Analize şi comentarii politice, militare şi de securitate

Analize şi comentarii politice, militare şi de securitate

25
3 LEI info
4.04/5

Sunt editoriale publicate de-a lungul ultimilor ani inJurnalul national. Aspecte importante din politica interna, elemente de culise din operatiunile serviciilor secrete, analize obiective ale fenomenului

Presa scrisa

Presa scrisa

43
10 LEI info
4.04/5

Cu un bun suport teoretic si notiuni explicate in contexte mai largi - economice, politice si istorice -, Presa scrisa abordeaza toate aspectele profesiei de jurnalist: sursele

Telephoning in English

Telephoning in English

56
15 LEI info
4.04/5

A telefona este o forma redusa de comunicare limbajul semnelor, mimica si gestica nu va folosesc, in acest caz, la nimic. La telefon aveti nevoie

Cum sa vinzi clientilor dificili

Cum sa vinzi clientilor dificili

48
9 LEI info
4.04/5

Cum ii convingeti ca oferta dumneavoastra este cea mai buna de pe piata? Volumul prezinta metode de atragere si fidelizare a clientelei, strategii de negociere

Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

47
9 LEI info
4.04/5

Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele

Cartea feţelor. Revoluţia Facebook în spaţiul social

Cartea feţelor. Revoluţia Facebook în spaţiul social

37
9 LEI info
4.03/5

Am pornit in documentarea si scrierea acestei carti cu cateva intrebari in minte. Altele s-au conturat pe parcurs. Ce schimba social media? De ce spunem

Cum functioneaza Internetul

Cum functioneaza Internetul

34
10 LEI info
4.02/5

Internetul a schimbat complet modul in care oamenii lucreaza, comunica, se socializeaza si se distreaza. Peste tot in lume, milioane de oameni se conecteaza intr-o

Marketing la indigo

Marketing la indigo

54
15 LEI info
4.00/5

Va intrebati ce fac ceilalti 5%? Sunt cei care au ales sa imite comportamentul celor care nu se bazeaza pe salariu, care stiu sa-si valorifice

Antrenamentul abilitatilor de comunicare.

Antrenamentul abilitatilor de comunicare.

47
19 LEI info
3.99/5

Fiecare aspect teoretic este exemplificat cu situatii concrete, oferind modalitatile optime de imbunatatire a performantelor de comunicare

Tendinte actuale in campaniile de relatii publice

Tendinte actuale in campaniile de relatii publice

61
27 LEI info
3.97/5

Cuprins: Definitii si caracteristici ale campaniilor de relatii publice • Campaniile de relatii publice in functie de actorii sociali: campaniile comerciale, campaniile politice • Campaniile

com.ert - Avantajele vanzarii in retea

com.ert - Avantajele vanzarii in retea

43
15 LEI info
3.97/5

Este adevarat - noi, cumparatorii, lasam din ce in ce mai multi bani in magazine. Iar reducerile de preturi nu fac decat sa incurajeze aceste

Afacerea-de-vis.com

Afacerea-de-vis.com

42
15 LEI info
3.97/5

A explorat oportunitatile si a actionat in functie de acestea. Iar esecurile intilnite in cale nu au facut decit sa-l propulseze catre un vis si

Cum sa ajungi supervedeta de vanzari

Cum sa ajungi supervedeta de vanzari

43
16 LEI info
3.96/5

Bazate pe activitatea desfasurata cu agenti de vanzari de top si pe observatiile lui atente asupra metodelor acestora, dar si pe propriile sale experiente in

Cum se scrie în publicitate

Cum se scrie în publicitate

44
23 LEI info
3.96/5

„Elementul cel mai important in scrierea reclamelor de succes este produsul insusi. Magia sta in produs.“ (William Bernbach)„Noi cautam de fiecare data povestea produsului, acel

Infruntarea finala

Infruntarea finala

49
26 LEI info
3.95/5

Lucrarea este fascinanta prin ritmul si respiratia textului, autoarea renuntand la concepte sau texte de justificare, lucrand direct cu materialul de studiu, intr-un demers chirurgical

Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media

Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media

56
29 LEI info
3.95/5

„Publicitatea online, cu precadere publicitatea prin social media, reprezinta o parte semnificativa a comunicarii persuasive contemporane. Prin intermediul publicitații programatice s-a atins un grad de eficiența

Mari Romani

Mari Romani

54
28 LEI info
3.95/5

Cartea de fata si-a propus sa nareze povestea acestui succes de public si mediatic

TV în Estul Sălbatic. 30 de ani în 10 dialoguri

TV în Estul Sălbatic. 30 de ani în 10 dialoguri

69
36 LEI info
3.93/5

O carte unica in peisajul editorial romanesc prin valoarea sa documentara, o carte de “radacini”, cu interlocutori-premium care dezvaluie din culisele fabricii de conținuturi de

Vocile puterii. De vorba cu purtatorii de cuvant

Vocile puterii. De vorba cu purtatorii de cuvant

59
33 LEI info
3.93/5

Intelegem mai bine, citind aceasta carte, o perioada complicata si confuza. Cativa din martorii ei secundari isi clarifica aici biografiile oficiale consumate in preajma mai-marilor

La taclale cu idolii

La taclale cu idolii

45
28 LEI info
3.92/5

Avatar al dezbaterii, talk-show-ul este un gen in plina glorie in televiziunea actuala. Prin acest studiu, Daniela Zeca-Buzura propune „o elucidare din mers”, din interiorul

Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

53
29 LEI info
3.92/5

Veti afla cum sa va analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa  inter-relationati cu clientii si ce sa faceti pentru ca afacerea voastra sa

În aşteptarea Europei şi după? Transformările discursului jurnalistic în România europeană

În aşteptarea Europei şi după? Transformările discursului jurnalistic în România europeană

53
32 LEI info
3.92/5

Penduland intre intoarcerea in trecut si prospectiva, prezentul perpetuu al aderarii la Uniunea Europeana temporizeaza reprezentarea discursiva a actualitatii. Inainte, in timpul si dupa sunt

Metode de publicitate testate

Metode de publicitate testate

43
26 LEI info
3.92/5

..de la realizarea unui layout care vinde si pana la aplicarea tuturor testelor practice posibile. Caples va arata pas cu pas cum toate reclamele voastre

Strategii ale comunicării în cabinetul stomatologic

Strategii ale comunicării în cabinetul stomatologic

60
35 LEI info
3.91/5

Esența unei comunicari optime – in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obținerea de reacții imediate, care pot fi valorizate practic in medii specializate

Umilirea publica in epoca internetului

Umilirea publica in epoca internetului

43
29 LEI info
3.91/5

Cand esti un plagiator sau un falsificator de citate, te poti astepta ca viitorul tau sa nu fie tocmai roz daca ajungi sa fii dat

Cultul secretului. Mecanismele cenzurii in presa comunista

Cultul secretului. Mecanismele cenzurii in presa comunista

46
30 LEI info
3.91/5

Cultul secretului isi centreaza analiza asupra controlului privit ca sistem plurivalent de metode si practici de supraveghere. Pe baza unor documente aflate la Arhivele Nationale Istorice

Viata mea in publicitate & Publicitate stiintifica

Viata mea in publicitate & Publicitate stiintifica

50
29 LEI info
3.91/5

Publicitate stiintifica - clasicul abecedar citit si astazi de catre cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicata pentru prima

Fabrica de doctorate

Fabrica de doctorate

45
30 LEI info
3.91/5

In Romania, de la doar 1500 de titluri de doctor in științe acordate timp de aproape o suta de ani (1900–1990), s-a ajuns la 67000

15 la puterea a cincea. Interviuri

15 la puterea a cincea. Interviuri

49
32 LEI info
3.91/5

„Sunt ani de zile de cand scriu pe teme politice sau adiacente – corupție adesea institutionalizata, derapaje antidemocratice, abuzuri de putere ori impostura endemica. In

Fa-ti o firma, vinde-o si imbogateste-te!

Fa-ti o firma, vinde-o si imbogateste-te!

30
18 LEI info
3.91/5

Sa ofere, pas cu pas, un ghid pentru punerea in practica a secretelor fundamentale despre modul in care se detine si se conduce cu succes

Companii mici, profituri mari. Cum sa sporesti profitabilitatea afacerii tale

Companii mici, profituri mari. Cum sa sporesti profitabilitatea afacerii tale

47
23 LEI info
3.91/5

Combinand diverse tehnici, instrumente practice si studii ale unor situatii concrete, provenite de la o categorie larga de afaceri mici din intreaga lume, aceasta carte

Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc

Rădăcinile culturale ale sistemului mass-media românesc

40
29 LEI info
3.91/5

Nu e disponibil

Deontologia comunicarii publice

Deontologia comunicarii publice

46
33 LEI info
3.89/5

„Multi cred ca o carte dedicata deontologiei profesiilor din campul comunicarii este un proiect utopic. Realitatea din jurul nostru arata totala indiferenta a celor mai

Statul paralel

Statul paralel

57
37 LEI info
3.89/5

„Cand se vorbește despre «Statul paralel», sunt intr-o dilema conceptuala, caci nu știu la cine sau la ce anume se refera. Dar este cert ca

Între adevăr și mistificare. Călătoria unui reporter de investigații în lumea știrilor false și a teoriilor conspirației

Între adevăr și mistificare. Călătoria unui reporter de investigații în lumea știrilor false și a teoriilor conspirației

48
34 LEI info
3.89/5

EXISTA UN RAZBOI IMPOTRIVA ADEVARULUI. SI MISTIFICATORII IL CASTIGA. Intr-o perioada marcata de fake news-uri și de teorii ale conspirației, cartea de fața este un

Conversaţii libere

Conversaţii libere

44
24 LEI info
3.89/5

Scoble si Israel iti vor raspunde la multe intrebari.“Hen Yarmoshhttp ://www.technosight.comblog/„O lucrare exceptionala, pe care orice specialist in marketing sau PR din lume ar trebui

Guerrilla advertising. Arme si tactici neconventionale de obtinere a profiturilor mari cu investitii mici in publicitate

Guerrilla advertising. Arme si tactici neconventionale de obtinere a profiturilor mari cu investitii mici in publicitate

45
31 LEI info
3.89/5

Dar trebuie sa recunoastem ca in jungla afacerilor trebuie sa apelezi la metode neconventionale care sa te faca sa iesi din plutonul mediocritatii. Nu trebuie

Prin lentila deformatoare a presei

Prin lentila deformatoare a presei

48
35 LEI info
3.88/5

Aceasta carte se adreseaza, in special, studentilor de la facultatile in care se studiaza problemele abordate de noi aici, dar ea poate fi citita de

Economia mass-media

Economia mass-media

41
33 LEI info
3.88/5

O firma de media poate sa dea faliment sau sa fie prospera, se poate extinde de la nivel local la nivel international sau poate deveni

Vaca mov

Vaca mov

59
40 LEI info
3.88/5

Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei

Analiza discursului. Ipoteze și ipostaze

Analiza discursului. Ipoteze și ipostaze

46
35 LEI info
3.88/5

”O lucrare riguroasa și bine documentata, acoperind principalele concepte și abordari ale analizei discursului și forme actuale ale discursului precum publicitatea, mass-media și discursul științific”

Profesionist in vanzari

Profesionist in vanzari

46
26 LEI info
3.88/5

In nici o alta profesie succesul nu este atat de strans legat de performanta. Unii oameni presupun ca a vinde e un talent innascut —

Zei de mucava

Zei de mucava

45
35 LEI info
3.88/5

Va invit intr-o incursiune imagologica in cinematografie si media, pentru a descoperi impreuna zeii de mucava ai secolului in care traim. Vrem, nu vrem, suntem

Comunicarea politica prin social media si reactiile publicului

Comunicarea politica prin social media si reactiile publicului

43
35 LEI info
3.87/5

Sistemele de comunicare politice au cunoscut o schimbare radicala a mecanismelor de functionare, odata cu dezvoltarea internetului, in general, si a Social Media, in particular.

Introducere în designul de presă

Introducere în designul de presă

29
30 LEI info
3.87/5

Construita pe scheletul cursului cu aceeasi tema de la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (ID), lucrarea isi propune sa imbine, in masura posibilului, cunostinte

Sexul şi capitalul. O teorie a filmului românesc

Sexul şi capitalul. O teorie a filmului românesc

39
34 LEI info
3.87/5

Cartea de fața trebuie citita ca o forma de greva, prin care Bogdan Popa oprește munca in favoarea capitalului pentru a gusta puțin din placerile

Viața pe Facebook

Viața pe Facebook

52
39 LEI info
3.87/5

„Viața pe Facebook. Dau like, deci exist nu e un manual de utilizare a rețelelor de socializare, ci un posibil catalog de relații «exemplare» cu

Mass-media, religie, spațiu public

Mass-media, religie, spațiu public

51
39 LEI info
3.87/5

Mass-media, religie, spațiu public prezinta harta unui domeniu, fiind o sinteza savanta, dar accesibila a dialogului contemporan dintre religie și instituțiile postmodernitații (mass-media, industriile culturale, Internet,

83 de jocuri psihologice pentru animarea grupurilor

83 de jocuri psihologice pentru animarea grupurilor

33
31 LEI info
3.86/5

Volumul, alcatuit de catre experti ai Asociatiei culturale „J.L. Moreno, propune o gama completa de jocuri pentru cresterea nivelului de constiinta al participantilor, experimentarea propriilor

Să înţelegem media. Extensiile omului

Să înţelegem media. Extensiile omului

45
39 LEI info
3.85/5

Noile mijloace media fac sa dispara centrele de putere stabilite, de pretutindeni, odata cu presupunerile noastre fundamentale.Intr-un stil rapid, animat, debordand de eruditie si satira,

Relatii publice internationale. Intre globalizare si glocalizare

Relatii publice internationale. Intre globalizare si glocalizare

45
39 LEI info
3.85/5

Volumul de fata se adreseaza studentilor care studiaza relatii publice internationale, dar si celor interesati de acest domeniu. Pornind de la modelul circuitului culturii (Hall,

Networking pentru cei care detesta sa faca networking

Networking pentru cei care detesta sa faca networking

44
40 LEI info
3.84/5

Ce este networkingul, de fapt?Networkingul este arta de a-ti constitui o retea de relatii profesionale si de a le mentine in scopul obtinerii unor rezultate

Superscrieri: Drumul generatiei noastre

Superscrieri: Drumul generatiei noastre

57
45 LEI info
3.84/5

O poveste buna mai intai absoarbe, apoi curata perceptiile si atitudinile gresite. Autorul ei nu se da in laturi de la emotii, nu rateaza informatii

Creeaza-ti o prezenta personala puternica si credibila

Creeaza-ti o prezenta personala puternica si credibila

42
40 LEI info
3.84/5

Cum sa arati, sa vorbesti, sa gandesti si sa actionezi ca un lider - Creeaza-ti o prezenta personala puternica si credibila. Prezenta personala” este greu

500 cele mai importante marci ale lumii

500 cele mai importante marci ale lumii

49
31 LEI info
3.84/5

Sunt amintite toate amanuntele importante: de la data infiintarii firmei pana la ideea de baza si produsele concurente

Un adevăr neplăcut. Facebook și lupta pentru dominație

Un adevăr neplăcut. Facebook și lupta pentru dominație

52
44 LEI info
3.83/5

Bestseller The New York Times, in curs de ecranizare de catre HBO intr-un serial cu Claire Foy in rol principal Cartea anului 2021 – Fortune, Foreign Affairs,

Brief. 99 de chestii pe care as fi vrut sa le stiu cand am intrat in publicitate

Brief. 99 de chestii pe care as fi vrut sa le stiu cand am intrat in publicitate

38
39 LEI info
3.83/5

9 secrete ale muncii de creatie, dupa Sorin Tranca:„Cand nu‑ti vine ideea, esti pe-aproape.“„Doar unu la suta din ideile tale conteaza.“„Un copywriter bun stie cand

Marketing direct pe intelesul tuturor

Marketing direct pe intelesul tuturor

57
34 LEI info
3.83/5

Editia de fata include recomandari detaliate despre utilizarea internetului ca instrument al marketingului direct.in stilul sau caracteristic, Drayton Bird ofera un ghid practic, dar in

Ecografii ale televiziunii. Interviuri filmate

Ecografii ale televiziunii. Interviuri filmate

43
42 LEI info
3.82/5

Hegel avea dreptate sa indemne filosoful vremii sale la lectura zilnica a ziarelor. Astazi, aceeasi responsabilitate reclama ca acesta sa invete cum se fac si

Cum se scrie un text ştiinţific. Disciplinele umaniste

Cum se scrie un text ştiinţific. Disciplinele umaniste

33
39 LEI info
3.82/5

Nu e disponibil

Imperiul Comunicării. Corp, imagine şi relaţionare

Imperiul Comunicării. Corp, imagine şi relaţionare

41
42 LEI info
3.82/5

Ca o multime de oameni sa fie adusa la a gindi in mod coerent si unitar realul prezent – acesta e un fapt “filosofic” mult

Introducere in sistemul mass-media (Editia a IV-a)

Introducere in sistemul mass-media (Editia a IV-a)

38
41 LEI info
3.82/5

Mass-media a devenit un punct de referinta in lumea moderna, in jurul ei gravitind toate celelalte segmente ale societatii: economic, politic, cultural sau social. Stiri

Noi am schimbat lumea - Amintirile unui pionier al CNN-ului global

Noi am schimbat lumea - Amintirile unui pionier al CNN-ului global

48
45 LEI info
3.82/5

Fost presedinte al Proiectelor Speciale pentru CNN International si director al statiei WTBS, Sidney Pike a lucrat cu Ted Turner timp de 25 de ani

Ne facem bine. O antologie de fapte extraordinare văzute și vorbite la „România, te iubesc!“

Ne facem bine. O antologie de fapte extraordinare văzute și vorbite la „România, te iubesc!“

47
45 LEI info
3.81/5

Cuvant inainte de Cristian LeonteEste o carte pe care o deschidem cu optimism, ne-o dorim inspirație pentru cei care iși doresc sa faca binele și

Lucrez într-o casă de nebuni. Despre aşa-zisa normalitate a muncii la birou

Lucrez într-o casă de nebuni. Despre aşa-zisa normalitate a muncii la birou

56
49 LEI info
3.81/5

Lucrez intr-o casa de nebuni – o carte-remediu pentru balamucul din birouri si firmePunctualitate, corectitudine, calitate, eficienta. Sunt cuvinte care alcatuiesc nimbul de glorie al

Vanzarea pe timp de criza. Cum sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara

Vanzarea pe timp de criza. Cum sa vinzi atunci cand nimeni nu cumpara

66
40 LEI info
3.80/5

Cu cat intelegem mai repede acest lucru, cu atat vom avea mai mult succes in viata. Cred ca ar trebui sa fim cu totii, macar

Romania, te iubesc!

Romania, te iubesc!

42
49 LEI info
3.78/5

Romania, te iubesc! a fost o idee care a crescut natural in redactia Stirilor PRO TV. Un format de reportaje, anchete si investigatii de calitate mereu

Galaxia Gutenberg - Scrieri esentiale

Galaxia Gutenberg - Scrieri esentiale

29
45 LEI info
3.77/5

Lectura obligatorie pentru toti care locuiesc in satul global din zilele noastre, Galaxia Gutenberg este ca o harta indispensabila pentru traseul nostru prin infinitul peisaj

Dinamica educației pentru profesiile din jurnalism și comunicare. Impactul pieței forței de muncă

Dinamica educației pentru profesiile din jurnalism și comunicare. Impactul pieței forței de muncă

40
50 LEI info
3.76/5

Cercetarile lui Lee B. Becker și Tudor Vlad realizeaza o radiografie interesanta a campului jurnalismului și comunicarii cu mijloace structural-funcționaliste aparținand marii tradiții americane din

Date în imagini puternice

Date în imagini puternice

24
44 LEI info
3.76/5

Nu e disponibil

Curs de vânzări - Cum să vinzi orice oricui

Curs de vânzări - Cum să vinzi orice oricui

42
38 LEI info
3.75/5

Intr-un format succint și compact, cartea lui Zig Zaglar conține metode de persuasiune eficiente și etice, care va vor veni in ajutor indiferent de situație

Istoriile mass-mediei. De la semnalele cu fum la rețelele de socializare și dincolo de ele

Istoriile mass-mediei. De la semnalele cu fum la rețelele de socializare și dincolo de ele

47
54 LEI info
3.75/5

„Dintotdeauna, omul are nevoie sa știe ce il amenința, ce le dauneaza celorlalți sau ce ii ajuta. Si multa vreme doar o mana de oameni

Psihologia Vanzarilor

Psihologia Vanzarilor

48
40 LEI info
3.75/5

 In calitate de profesionist de varf in vanzari, cu o cariera de peste 22 ani, Tracy considera ca cea mai importanta descoperire a sa in

Fake news, hateri și cyberbullying

Fake news, hateri și cyberbullying

44
56 LEI info
3.73/5

Fake news este o carte alcatuita dupa regulile nescrise ale publicațiilor online ale momentului. Toate capitolele confrunta și explica fenomene digitale din sfera știrilor false sau