Carti Marketing si Comunicare - pagina 2

286 produse

Fake news si dezinformare online: recunoaste si verifica - Bogdan Oprea

Fake news si dezinformare online: recunoaste si verifica - Bogdan Oprea

20
39 LEI info
3.80/5

Fake news si dezinformare online: recunoaste si verifica. Manual pentru toti utilizatorii de internet Cartea este o sinteza a dezbaterilor pe tema dezinformarii si manipularii,

Experienta face diferenta - Doru Supeala

Experienta face diferenta - Doru Supeala

25
39 LEI info
3.80/5

De la Marketing la Rightketing As vrea ca, citind aceasta carte, specialistii din marketing si comunicare sa descopere, sa inteleaga si sa valorifice in mod

Current trends in international public relations - Adela Rogojinaru, Sue Wolstenholme

Current trends in international public relations - Adela Rogojinaru, Sue Wolstenholme

28
40 LEI info
3.80/5

Editie in limba engleza EUPRERA congresses happen because there is a fine and energetic group of nearly 700 academic and practitioner members, coming from every

Frumoasele adormite - Mara-Georgia Lixandru

Frumoasele adormite - Mara-Georgia Lixandru

19
39 LEI info
3.80/5

Frumoasele adormite: Revitalizarea brandurilor romanesti cu vechime - in mediul online Aceasta carte, dedicata formelor de comunicare de marketing specifice in social media, ajuta cititorul

Ghid de management de proiect pentru studentii la comunicare - Natalia Vasilendiuc, Oana Calin

Ghid de management de proiect pentru studentii la comunicare - Natalia Vasilendiuc, Oana Calin

22
39 LEI info
3.79/5

Ghid de management de proiect pentru studentii la comunicare. Concepte esentiale si instrumente de lucru pentru initierea si planificarea proiectelor Ghidul de management de proiect

Drumul catre viata privata - Arthur Suciu

Drumul catre viata privata - Arthur Suciu

25
42 LEI info
3.79/5

Drumul catre viata privata.Interpretari ale discursului politic postcomunist Drumul catre viata privata. Interpretari ale discursului politic postcomunist atesta disparitia liberalismului in Romania postcomunista. Desi trecerea

Pr trend. societate si comunicare - Delia Cristina Balaba, Ioan Hosu

Pr trend. societate si comunicare - Delia Cristina Balaba, Ioan Hosu

25
40 LEI info
3.79/5

Social media influencerii si rolul lor publicitar - Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics

Social media influencerii si rolul lor publicitar - Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics

16
39 LEI info
3.79/5

Ce sunt social media influencerii? Care este rolul si mai ales care este impactul lor publicitar in societatea contemporana? Acestea sunt intrebarile de la care

Writing as Performance - Georgina Oana Gabor

Writing as Performance - Georgina Oana Gabor

16
39 LEI info
3.79/5

Writing as Performance.A diagnosis of an educational system This book has a political rationale. It purports to mediate an understanding of a possible venue for

Branding in universitati - Elena-Ruxandra Ursache

Branding in universitati - Elena-Ruxandra Ursache

23
40 LEI info
3.79/5

Brand, branding, rebranding sunt cuvinte relativ nou intrate in vocabularul limbii romane, fiind imprumutate ca atare, fara adaptare fonetica, din limba engleza. Nu este deloc

Identitatea PR-ului contemporan - Elena Prodan

Identitatea PR-ului contemporan - Elena Prodan

17
39 LEI info
3.78/5

Identitatea PR-ului contemporan. Dinamica reprezentarilor profesionale ale specialistilor in relatii publice Lucrarea evidentiaza complexitatea profesiilor din domeniul relatiilor publice. Profesionistul in acest domeniu trebuie sa

Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic - Gheorghita Dinu

Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic - Gheorghita Dinu

6
35 LEI info
3.78/5

Strategii ale comunicarii in cabinetul stomatologic. Un model cultural si organizatoric Esenta unei comunicari optime - in special cea a comunicarii profesionale, care vizeaza obtinerea

Publicistica, publicitate, tehnologie - Lucian-Vasile Szabo

Publicistica, publicitate, tehnologie - Lucian-Vasile Szabo

22
41 LEI info
3.78/5

Comunicarea este o componenta esentiala a evolutiei umane, reprezentand un fenomen complex, care trebuie studiat din perspectiva dezvoltarii limbajelor si prin emergenta in sfera sociala,

Alfabetizarea digitala in social media pe categorii de varsta - Florinela-Iulia Mocanu Reducere 5 LEI

Alfabetizarea digitala in social media pe categorii de varsta - Florinela-Iulia Mocanu

12% 45 LEI
19
40 LEI info
3.90/5

Alfabetizarea digitala este masurata prin totalitatea abilitatilor, cunostintelor, atitudinilor si competentelor pe care un utilizator le are pentru rezolvarea eficienta a cerintelor de consum al

Expresivitate publicitara - Costin Popescu

Expresivitate publicitara - Costin Popescu

26
43 LEI info
3.78/5

Destinata celor studiosi - cercetatori, studenti, pasionati de expresivitate oricare i-ar fi domeniul de manifestare -, cartea invita cititorul spre o intelegere proprie a fenomenului

Mesajul, continut si relatie - Laurentiu Soitu

Mesajul, continut si relatie - Laurentiu Soitu

15
41 LEI info
3.78/5

Din Cuprins: &loz Continut si relatie in mesajul de televiziune &loz Departamentul de televiziune, de la spectacol la bufonerie &loz Surse ale conflictului interpersonal &loz

Cartea Comunicatorului Perfect - Marian Alexandrescu, Ion Stefan

Cartea Comunicatorului Perfect - Marian Alexandrescu, Ion Stefan

25
43 LEI info
3.77/5

Toti avem mare nevoie sa cumunicam. Daca nu am avea, nu am putea comunica? c and nu putem sa comunicam, vom face o negociere. Glumesc!

Natura barfei - Zsuzsanna Szvetelszky, Eliza Bodor-Eranus

Natura barfei - Zsuzsanna Szvetelszky, Eliza Bodor-Eranus

19
43 LEI info
3.77/5

Aveti in mainile dumneavoastra o carte care scoate barfa din "ulita" spatului privat si ii face o diagnoza stiintifica impresionanta. Ii cerceteaza cauzele, efectele, mijloacele,

Un adevar neplacut. Facebook si lupta pentru dominatie - Sheera Frenkel, Cecilia Kang

Un adevar neplacut. Facebook si lupta pentru dominatie - Sheera Frenkel, Cecilia Kang

21
44 LEI info
3.77/5

Tipologia textului jurnalistic in presa romaneasca actuala - Delia Gavriliu Oprea

Tipologia textului jurnalistic in presa romaneasca actuala - Delia Gavriliu Oprea

16
42 LEI info
3.77/5

Volumul aduce in discutie investigatia tipologica jurnalistica, conturarea unei tipologii bazate pe propunerile lingvisticii integrale, dar si pe tipul textual interpretat de lingvistul elvetian Jean-Michel

Dialog social, probleme si solutii in educatie. Invatamantul online in pandemie - Valeriu Frunzaru, Oana Stefanita

Dialog social, probleme si solutii in educatie. Invatamantul online in pandemie - Valeriu Frunzaru, Oana Stefanita

18
43 LEI info
3.77/5

Rezultatul muncii echipei de sociologi de la Facultarea de Comunicare si Relatii Publice a SNSPA il regasiti in aceasta carte intitulata: Dialog social, probleme si

Influencer marketing: Perspectiva utilizatorilor si a expertilor - Larisa Muresan

Influencer marketing: Perspectiva utilizatorilor si a expertilor - Larisa Muresan

12
39 LEI info
3.77/5

Volumul reprezinta o contributie relevanta in domeniul stiintelor comunicarii, respectiv al publicitatii. Cartea este utila atat pentru studentii din domeniul stiintelor comunicarii si al marketingului,

Natiunea Spam. Din culisele criminalitatii informatice - Brian Krebs Reducere 29 LEI

Natiunea Spam. Din culisele criminalitatii informatice - Brian Krebs

68% 43 LEI
15
14 LEI info
4.26/5

Cu ce se mananca de fapt Makertingul - Daniela Suhanea, Attila Birtha

Cu ce se mananca de fapt Makertingul - Daniela Suhanea, Attila Birtha

10
39 LEI info
3.76/5

Cu ce se mananca de fapt Makertingul. Un ghid introductiv in strategii de Marketing, care te va ajuta sa-ti cresti afacerea si sa intelegi piata

Dialog social, probleme si solutii in educatie - Valeriu Frunzaru, Oana Stefanita

Dialog social, probleme si solutii in educatie - Valeriu Frunzaru, Oana Stefanita

15
43 LEI info
3.76/5

Dialog social, probleme si solutii in educatie. Opinii si tendinte in anii 2014 si 2020 Aceasta lucrare reprezinta una dintre activitatile cheie ale proiectului nr.

Toti marketerii sunt mincinosi - Seth Godin Reducere 3 LEI

Toti marketerii sunt mincinosi - Seth Godin

7% 45 LEI
19
42 LEI info
3.83/5

Toti marketerii sunt mincinosi. Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica Ce altceva este publicitatea, daca nu efortul de a vinde ceva cu

Date in imagini puternice. Un manual pentru naratiuni vizuale - Raluca-Nicoleta Radu

Date in imagini puternice. Un manual pentru naratiuni vizuale - Raluca-Nicoleta Radu

17
44 LEI info
3.76/5

Adesea spunem ca "o imagine face cat o mie de cuvinte" si multi dintre noi ne gandim cel mai probabil la jurnalism, in special la

Marketingul carierei - Gabriel Bratucu, Ecaterina Coman

Marketingul carierei - Gabriel Bratucu, Ecaterina Coman

23
44 LEI info
3.76/5

Marketingul carierei. O paradigma a marketingului contemporan Cartea scrisa de Ecaterina Coman si Gabriel Bratucu este destinata in primul rand specialistilor in resurse umane dispusi

Mediamorfoze - Catalin Negoita

Mediamorfoze - Catalin Negoita

19
45 LEI info
3.76/5

Volumul Mediamorfoze reuneste lucrari care analizeaza raportul dintre istorie si media, intrucat jurnalistul participa la scrierea istoriei, prin articolele sale, devenite, peste timp, documente de

O Istorie A Jurnalismului Literar American - John C. Hartsock

O Istorie A Jurnalismului Literar American - John C. Hartsock

14
43 LEI info
3.76/5

Din Cuprins: &loz Aparitia jurnalismul literar narativ modern &loz Rezistenta naratiunii literare in jurnalism fata de stirile obiective &loz Predecesorii jurnalismului literar american modern &loz

Informare si dezinformare in perioada pandemiei de Covid-19 in Romania - Miroslav Stanici

Informare si dezinformare in perioada pandemiei de Covid-19 in Romania - Miroslav Stanici

49 LEI info
3.76/5

Volumul este o cercetare complexa, echilibrata si cu certe elemente de originalitate, de o reala actualitate si valoare stiintifica. Autorul face o incursiune si o

Comunicarea nonverbala in interactiunile cotidiene - Loredana Ivan, Adina Chelcea, Septimiu Chelcea

Comunicarea nonverbala in interactiunile cotidiene - Loredana Ivan, Adina Chelcea, Septimiu Chelcea

17
45 LEI info
3.76/5

Prima parte a lucrarii (Capitolele 1-6) ofera o privire de ansamblu asupra preocuparilor academice privind studiul comunicarii nonverbale, un demers obligatoriu daca avem in vedere

Strategii de comunicare si marketing in afaceri - Mircea Aurel Nita Reducere 5 LEI

Strategii de comunicare si marketing in afaceri - Mircea Aurel Nita

10% 50 LEI
24
45 LEI info
3.86/5

Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o

Ne-pacea informationala - Alina Bargaoanu

Ne-pacea informationala - Alina Bargaoanu

55 LEI info
3.76/5

Ne-pacea informationala. Cine pierde si cine castiga in epoca hiperconectivitatii? Volumul de fata reuneste articole publicate in perioada 2019-2023, oferind, astfel, o fotografie, aflata la

Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic - Veronica Ioana Ilies, Paul-Alexandru Farcas

Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic - Veronica Ioana Ilies, Paul-Alexandru Farcas

17
45 LEI info
3.75/5

Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor Volumul Branding, comunicare si strategie in Romania in an pandemic. Vocea specialistilor isi propune

Cand comunicarea publica scrie istoria - Marius Pascan

Cand comunicarea publica scrie istoria - Marius Pascan

25
46 LEI info
3.75/5

Volumul se remarca, in ansamblu, prin larga paleta de subiecte si tematizari abordate, prin criticile virulente la adresa decidentilor politici si prin trimiterile subtile la

Jurnalul AD-Hoc 2009-2014 - Florin Cantec

Jurnalul AD-Hoc 2009-2014 - Florin Cantec

15
45 LEI info
3.75/5

Din cuprins: &loz In loc de introducere: Ceci n'est pas une pipe &loz Jurnal (2009-2014) &loz In loc de incheiere: Un cataclism mental Aceste texte

Fictiuni politice in societatea globalizata - Horea George Bacanu

Fictiuni politice in societatea globalizata - Horea George Bacanu

21
45 LEI info
3.75/5

Fictiuni politice in societatea globalizata. Studii de caz pentru un glosar al fictiunii politice contemporane Studiile de caz ce constituie componenta aplicativa a acestei lucrari

Revista Romana de Istorie a Presei. Anii X-XIII, Nr. 1-4 (17-20) 2016-2019

Revista Romana de Istorie a Presei. Anii X-XIII, Nr. 1-4 (17-20) 2016-2019

14
45 LEI info
3.75/5

Constient de faptul ca fiecare asociatie are nevoie, in permanenta, de "sange proaspat", am popularizat, la evenimentele stiintifice la care am participat, activitatea ARIP, invitand

Comunicarea in baschetul de performanta. Juniori Ed.2 - Victor Marian Zamfir Reducere 5 LEI

Comunicarea in baschetul de performanta. Juniori Ed.2 - Victor Marian Zamfir

12% 45 LEI
6
40 LEI info
3.87/5

Cartea reprezinta optimizarea capacitatii de performanta prin comunicare, vazuta prin aplicarea formelor de comunicare verbala si nonverbala in antrenament si competitie, concept care implementeaza in

Interviuri la Radio Europa Libera - Crisula Stefanescu

Interviuri la Radio Europa Libera - Crisula Stefanescu

20
48 LEI info
3.74/5

Lucram la Radio Europa Libera de mai bine de noua ani, dar nu faceam parte din departamentul de Broadcasting, ci din Institutul de cercetare al

Cum cresc brandurile - Byron Sharp

Cum cresc brandurile - Byron Sharp

24
47 LEI info
3.74/5

Cum cresc brandurile: ceea ce specialistii in marketing nu stiu Cum cresc brandurile / How Brands Grow de Byron Sharp este o carte pe care

Mediamorfoze VIII. Deontologia jurnalistica in era digitalizarii - Catalin Negoita

Mediamorfoze VIII. Deontologia jurnalistica in era digitalizarii - Catalin Negoita

15
47 LEI info
3.74/5

Cum si de ce s-au produs astfel de schimbari radicale in felul de a face presa, in Romania? Care sunt resorturile ascunse care i-au determinat

Colectii si arhive fotografice azi, in lumea digitala - Ana-Cristina Irian

Colectii si arhive fotografice azi, in lumea digitala - Ana-Cristina Irian

19
49 LEI info
3.73/5

Daca fotografia de pe coperta acestei carti ar fi fost un obiect digital al timpului sau, s-ar fi prezentat cu majoritatea personajelor "tag-uite", bine localizata.

Nostalgia in Central and Eastern Europe - Alexandru Condrache

Nostalgia in Central and Eastern Europe - Alexandru Condrache

14
47 LEI info
3.73/5

Nostalgia in Central and Eastern Europe: From Literature and Film to Medi a Alexandru Condrache's book scans nostalgy's landscapes with gusto aplenty and no little

Holograma Rusia. Kremlinul intre discurs si realitate - Mihaela Rusu

Holograma Rusia. Kremlinul intre discurs si realitate - Mihaela Rusu

13
47 LEI info
3.73/5

Un diplomat rus cu care colaboram in cadrul ONU mi-a spus odata ca, indiferent de perioada istorica sau de regimul politic, poporul rus nu se

Razboiul perceptiilor. Comunicarea politica intre campaniile electorale - Catalin Dumitru

Razboiul perceptiilor. Comunicarea politica intre campaniile electorale - Catalin Dumitru

13
47 LEI info
3.73/5

Aceasta carte prezinta modul cum a fost modelata comunicarea politica de revolutiile tehnologice succesive de pe piata mass-media. Consumatorul de media traditionala (print, radio, televiziune)

Mediamorfoze 4 - Catalin Negoita

Mediamorfoze 4 - Catalin Negoita

23
49 LEI info
3.73/5

Mediamorfoze IV. Si presa a creat Romania Acest volum scoate in evidenta modul in care presa si-a adus aportul, prin argumentele prezentate opiniei publice, la

Fotojurnalism si imagine - Ilie Rad

Fotojurnalism si imagine - Ilie Rad

19
50 LEI info
3.73/5

Volumul de fata include 20 de comunicari stiintifice, sustinute la cel de-al XIV-lea Simpozion National de Jurnalism, cu participare internationala, avand tema Fotojurnalism si imagine,

Arta de a vorbi in public - Stephen E. Lucas

Arta de a vorbi in public - Stephen E. Lucas

17
49 LEI info
3.73/5

Complet actualizat pentru aceasta noua editie, volumul de referinta Arta de a vorbi in public ofera celor interesati toate informatiile necesare pregatirii si sustinerii unui

Discursul intelectualilor romani dupa 1989 - Camelia Cusnir

Discursul intelectualilor romani dupa 1989 - Camelia Cusnir

18
47 LEI info
3.73/5

"Concluziile cercetarii lasa deschisa intrebarea privind o aparenta criza a intelectualilor, una in plus printre numeroasele crize diagnosticate in decursul timpului. Autoarea sugereaza ca aceasta

Revista Romana de Istorie a Presei. Anii XIV-XVI, Nr.1-3 (21-23) 2020-2022

Revista Romana de Istorie a Presei. Anii XIV-XVI, Nr.1-3 (21-23) 2020-2022

16
49 LEI info
3.73/5

Guvernul a hotarat sa procedeze la organizarea presei. O hotarare luata impotriva convingerii, pe care o impartasim, a factorilor raspunzatori, ca in vremuri exceptionale nu

Mediamorfoze 3 - Catalin Negoita

Mediamorfoze 3 - Catalin Negoita

22
49 LEI info
3.73/5

Mediamorfoze III. Jurnalisti si scriitori in transeele Marelui Razboi Acest volum isi propune sa scoata in evidenta modul in care manuitorii condeiului s-au aliniat la

Independenta mass-mediei si libertatea de exprimare - Ilie Rad

Independenta mass-mediei si libertatea de exprimare - Ilie Rad

11
47 LEI info
3.73/5

Volumul Independenta mass-mediei si libertatea de exprimare reuneste lucrarile prezentate la simpozionul desfasurat sub acelasi generic, in organizarea Departamentului de Jurnalism al Facultatii de Stiinte

Comunicarea bancilor centrale prin intermediul retelelor sociale online - Ana-Maria-Violeta Voloc

Comunicarea bancilor centrale prin intermediul retelelor sociale online - Ana-Maria-Violeta Voloc

22
49 LEI info
3.73/5

Comunicarea bancilor centrale prin intermediul retelelor sociale online. Studiu de caz: Banca Nationala a Romaniei O tema rar abordata in lucrarile de specialitate din Romania,

Marketingul simplificat - Donald Miller, J. J. Peterson

Marketingul simplificat - Donald Miller, J. J. Peterson

20
49 LEI info
3.72/5

Marketingul simplificat: Un ghid pas cu pas marca StoryBrand pentru orice afacere/ Marketing Made Simple: A Step-by-Step StoryBrand Guide for Any Business de Donald Miller

Phronesis marketing - Corneliu Vilsan

Phronesis marketing - Corneliu Vilsan

22
50 LEI info
3.72/5

Reconcilierea stiintei cu arta in scopul elaborarii de strategii viabile in viata reala, aplicabile de la brandurile internationale la marcile craft. Profesorul Bent Flyvbjerg (sursa

Declinul obiectivitatii. Mass-media in epoca fake news si post-adevar - Bogdan-George Radulescu

Declinul obiectivitatii. Mass-media in epoca fake news si post-adevar - Bogdan-George Radulescu

5
46 LEI info
3.72/5

Foarte fertile si valoroase mi se par reflectiile si comentariile autorului asupra simptomelor declinului cultural-filosofie al conceptului de obiectivitate in general. Diagnosticul pe care Bogdan-George

Dictionar poliglot de marketing - Ion Druta, Lidia Vieru, Mariana Vlas

Dictionar poliglot de marketing - Ion Druta, Lidia Vieru, Mariana Vlas

17
49 LEI info
3.71/5

Adunand un material bogat, lucrarea cuprinde un inventar de circa 3 000 de concepte definite in limba romana, echivalate in limbile engleza, franceza si rusa.

Learning Democracy and Market Economy in Post-Communist Romania - Claudiu D. Tufis

Learning Democracy and Market Economy in Post-Communist Romania - Claudiu D. Tufis

27
53 LEI info
3.71/5

Volumul (publicat in limba engleza) analizeaza schimbarea culturii politice in Romania, de la inceputul tranzitiei pana in momentul acceptarii Romaniei in Uniunea Europeana, folosind date

Interogativitatea in procesul de mediere - Adina-Giorgiana Simionescu

Interogativitatea in procesul de mediere - Adina-Giorgiana Simionescu

17
52 LEI info
3.71/5

In toate formele si domeniile in care se manifesta, medierea este in esenta o activitate de comunicare in care schimburile dintre parti si mediator se

Ce ne facem, dom'le, cu influencerii astia? - Cristian China-Birta

Ce ne facem, dom'le, cu influencerii astia? - Cristian China-Birta

28
54 LEI info
3.71/5

Ce ne facem, dom'le, cu influencerii astia? Cum sa transformi aceste resurse digitale in avantaje pentru brandul tau de Cristian China-Birta "Chinezu" Cristian China-Birta (Chinezu)

In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania - Bogdan Teodorescu, Nicolae-Sorin Dragan

In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania - Bogdan Teodorescu, Nicolae-Sorin Dragan

25
53 LEI info
3.71/5

In cautarea Glontului de Argint. Marketingul electoral in Romania Fiintele supranaturale, in general periculoase, care populau imaginarul folcloric european puteau fi rapuse cu ajutorul unui

Marketing. Chestionare, sondaje de opinie, studii de piata si teste-grila - Alexandru-Mircea Nedelea Reducere 6 LEI

Marketing. Chestionare, sondaje de opinie, studii de piata si teste-grila - Alexandru-Mircea Nedelea

11% 58 LEI
22
52 LEI info
3.81/5

Din cuprins: I. Modele de chestionare, sondaje de opinie, studii de piata II. Teste la disciplina Marketing III. Teste la disciplinaMarketing in turism IV.Teste la

Comunicare politica si internet - Antonio Momoc

Comunicare politica si internet - Antonio Momoc

6
49 LEI info
3.70/5

Comunicare politica si internet. Populism si criza democratiei liberale La nici doua decenii de la aparitia web-ului 2.0, democratia liberala se confrunta cu necesitatea de

Voci digitale in pandemie - Corina Ozon

Voci digitale in pandemie - Corina Ozon

11
49 LEI info
3.70/5

Voci digitale in pandemie. Mediatizarea online a scriitorilor prin autoexpunere. Strategii de promovare a cartilor Cartea Corinei Ozon poarta o promisiune, aceea de a deschide,

Arta oratorica - Alexandru Ticlea

Arta oratorica - Alexandru Ticlea

15
54 LEI info
3.69/5

Prezenta lucrare a fost elaborata avand in vedere necesitatea de a oferi studentilor facultatilor de Drept bibliografia minima necesara pentru pregatirea lor initiala in domeniul

Fake news, hateri si cyberbullying - Mauro Munafo Reducere 3 LEI

Fake news, hateri si cyberbullying - Mauro Munafo

6% 56 LEI
13
53 LEI info
3.75/5

Fake news, hateri si cyberbullying. Cui servesc si cum sa te feresti Cine produce fake news si de ce? Care este originea primelor stiri false

Despre televiziune. Scrieri 1956-2015 - Umberto Eco

Despre televiziune. Scrieri 1956-2015 - Umberto Eco

19
52 LEI info
3.73/5

Volumul editat de Gianfranco Marrone reuneste texte pe care Umberto Eco le-a dedicat televiziunii, limbajului ei, formelor de comunicare la care apeleaza, imaginarului pe care

Red and Green Apples - Mia Barc

Red and Green Apples - Mia Barc

19
53 LEI info
3.69/5

Everyday brings new arguments that highlight the importance of a better understanding of the economic, business and marketing environment in our survival in the same

O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica

O abordare pragmatica a campaniilor sociale - Raluca-Stefania Balica

17
52 LEI info
3.69/5

Teza de doctorat, O abordare pragmatica a campaniilor sociale , a autoarei Balica Raluca-Stefania, este o contributie in stiintele comunicarii, oferind un cadru conceptual a

Comunicarea eficienta - Ion-Ovidiu Panisoara Reducere 3 LEI

Comunicarea eficienta - Ion-Ovidiu Panisoara

6% 59 LEI
19
56 LEI info
3.75/5

Volum distins cu Premiul &bdquoC. Radulescu-Motru&rdquo al Academiei Romane (2010) &bdquoComunicarea se afla peste tot in jurul nostru. Sintem inconjurati de comunicare, de la comunicarea

Contagios. Cum se raspandesc ideile - Jonah Berger

Contagios. Cum se raspandesc ideile - Jonah Berger

23
55 LEI info
3.69/5

Tara si vinul - Marinela Ardelean

Tara si vinul - Marinela Ardelean

26
57 LEI info
3.68/5

Tara si vinul. Relațiile dintre brandul de țară și brandul vinurilor românești. O abordare heterodoxă Vinul este privit din ce în ce mai mult în

Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat - Mike Michalowicz

Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat - Mike Michalowicz

4
49 LEI info
3.68/5

Autorul cartilor Mai intai rezolva asta si Profit First Diferentiaza-te! Un marketing ce nu poate fi ignorat / Get Different: Marketing That Can't Be Ignored

Dictionar de analiza a discursului - Rodica Nagy

Dictionar de analiza a discursului - Rodica Nagy

16
56 LEI info
3.68/5

Dupa cum se poate constata chiar din titlu, volumul de fata a urmat modelul lucrarii omonime publicate de Patrick Charaudeau si Dominique Maingueneau (2002). In

Mediamorfoze 6. Jurnalism in zone de conflict - Catalin Negoita

Mediamorfoze 6. Jurnalism in zone de conflict - Catalin Negoita

20
55 LEI info
3.68/5

Prezentul volum isi propune sa analizeze un domeniu al jurnalismului, cu certitudine, cel mai incarcat de provocari, dar si cel mai periculos. Vorbim despre zonele

Un subgen discursiv. Stirile umoristice - Andreea Nicoleta Soare Reducere 6 LEI

Un subgen discursiv. Stirile umoristice - Andreea Nicoleta Soare

11% 59 LEI
5
53 LEI info
3.78/5

Umorul defineste societati, creeaza si caracterizeaza stereotipuri si starneste dezbateri aprinse si, uneori, necesare. Cartea Un subgen discursiv: Stirile umoristice identifica, descrie si analizeaza, din

Startup in Est - Mircea Luncan, Kaloian Kirilov

Startup in Est - Mircea Luncan, Kaloian Kirilov

19
55 LEI info
3.67/5

Majoritatea lumii te va intreba (pe buna dreptate): de ce isi doresc oamenii atat de mult propriul proiect de afaceri? Nu vad statisticile? Potrivit acestora,

Mediamorfoze 5 - Catalin Negoita

Mediamorfoze 5 - Catalin Negoita

23
57 LEI info
3.67/5

Mediamorfoze V. Reflectare, (de)formare si fake-news in spatiul mediatic si cultural Un volum coordonat de Catalin Negoita. Revolutia digitala a adus cu ea o "dezordine

Mediamorfoze vol. 2. Presa minoritatilor etnice din Romania - Catalin Negoita

Mediamorfoze vol. 2. Presa minoritatilor etnice din Romania - Catalin Negoita

17
60 LEI info
3.66/5

Inca de la formarea pamantului putem vorbii despre semintii, care manate de furtuna istoriei, au decis sa se statorniceasca in acest cadru geografic, contribuind prin

Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939 - Iulia Macaria

Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939 - Iulia Macaria

14
59 LEI info
3.66/5

Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939. Repere teoretice Masiva si valoroasa lucrare monografica a Iuliei Macaria, cadru didactic asociat la

Audiovizualul, o istorie recenta (1928-2020) - Delia Duminica

Audiovizualul, o istorie recenta (1928-2020) - Delia Duminica

14
59 LEI info
3.66/5

Volumul Congresului International de Istorie a Presei, editia a XIII-a, organizat la Pitesti, de Asociatia Romana de Istorie a Presei, in parteneriat cu Universitatea din

Suferinta Europei si redescoperirea idealului - Guy Verhofstadt

Suferinta Europei si redescoperirea idealului - Guy Verhofstadt

11
59 LEI info
3.65/5

Europa este captiva celei mai mari crize de la al Doilea Razboi Mondial incoace. Lista dificultatilor cu care se confrunta este nesfarsita: o criza economica